Sunday, November 3, 2019

BBM3410Satu2019: FOTOGRAFI 6 (FLAT LAY INDIVIDU)

Assalammualaikum wbt.

Tugasan kali ini sangat mencabar apabila kena lakukan kerja sendirian tetapi tugasan ini sangat menarik kerana saya dapat memperlihatkan kepada pembaca masakan-masakan mak saya yang tercinta. Jika anda melihat sudah pasti anda mengetahui kenapa berat saya makin naik.

Flat lay yang menarik mampu mempesonakan mata yang melihat. Flat lay makanan terutamanya, tatkala dilihat ketika lapar apatah lagi waktu malam. Hal ini akan menerbitkan satu rasa yang inginkan makanan itu. Maka akan bermulalah ayat "CRAVING LAH". Padahal tidak tahan melihat gambar makanan itu. Jadi, anda hendak tahu sama ada anda tergugat atau tidak. Mari lihat video di bawah ini.



 Klik link ini : https://youtu.be/3hT4m7f-ID0

Jangan lupa view, like dan subscribe :)

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019- Kalendar

Assalammualaikum wbt Saya mahu memuji diri sendiri kerana jika bukan saya siapa lagi. Selama bermingu-minggu. Akhirnya saya berjaya m...